چاپ کتاب در کمترین زمان

نگارش کتاب کار شگفت انگیزی است ،شما شاید به دنبال یک ویراستاری خوب برای کتابتان هستید یا می خواهید کتابتان طرح جلدی مناسب داشته باشد، اگر می خواهید صفحه آرایی کتابتان به گونه ای صورت گیرد که کتابتان را خواندنی تر کند روند چاپ یک کتاب قوی را در این مقاله مطالعه کنید. برخلاف آنچه افراد همیشه با خود فکر می کنند چاپ یک کتاب علاوه بر اینکه سخت نیست بلکه بسیار آسان است. شاید با خود فکر می کنید جمله عجیبی را می گویم. درست است، خیر این جمله به هیچ عنوان عجیب نیست، وقتی من شما را به سادگی وارد مراحل چاپ یک کتاب می کنم شما می توانید تصویر ذهنی خودتان را کامل کنید و چاپ کتاب در کمترین زمان محقق شود. کتاب دستاورد مهمی برای رسیدن به اهداف بزرگتر است.

شما اگر دانشجو باشید برای مصاحبه دکتری و چه استاد باشید برای ارتقا رتبه علمی خود نیاز به چاپ کتاب خود خواهید داشت . ما برای شما این مسئله را حل کرده و شما تنها با ارائه مطالبتان بعد از یک مدت زمان کوتاه کتاب خودتان را دریافت خواهید کرد. اینکه کلمات یک کتاب به صورت حرفه ای ویراستاری شوند بسیار مهم است، هم چنین در این دنیای دیجیتالی حتما خود شما هم درک می کنید که چقدر صفحه آرایی و طراحی روی جلد یک کتاب باید چشم گیر باشد تا خواننده را به سمت کتاب مورد نظر سوق دهد، هم چنین داشتن عنوان مناسب جزء لاینفک یک کتاب خواندنی است حتی باید به تیراژ یک کتاب نیز توجه کرد بنابراین با ما همراه باشید. هم چنین برای انتقال افکارتان یا اینکه می خواهید جایگاه اجتماعی بالاتری در بین افراد جامعه داشته باشید یا اگر می خواهید رزومه تحصیلیتان را تقویت کنید اینها نیز مواردی است که می تواند انسان را به سمت نوشتن یک کتاب ترغیب کند. داشتن اثری از خود نشان دهنده هنری است که فرد نویسنده برایش تلاش فراوانی می کند. ما به شما کمک خواهیم کرد که با توجه به تلاشی که شما انجام داده اید، افکارتان و یا آنچه که سالها در دانشگاه برایش تلاش کرده اید، با عنوان پایان نامه به یک اثر از خودتان تبدیل شود.

چاپ کتاب

آنچه یک نویسنده باید بداند:

آنچه که یک نویسنده باید بداند این است که برای چاپ کتاب چه مراحلی را باید طی کنند. باید بیان کنم که تنها باید فایل ورد کتاب با مشخصات شناسنامه ای خود را ارسال کنید و روند بعدی کار را به ناشر بسپارید. گر چه علم چاپ بسیار گسترده است اما با مطالعه بخش زیر یک شناخت کلی از چاپ کتاب بدست می آورید که مطالعه آن باعث می شود تا شما آگاهانه تر اقدام به چاپ کتاب نمایید . در ابتدا برای کتاب شماره شابکی که شماره ای ۱۳ رقمی است از خانه کتاب دریافت می شود. سپس متن کتاب را به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارجاع داده ، تا فیپای کتاب صادر شود و بعد از صدور فیپا جهت دریافت مجوز کتاب به وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ارسال می گردد. البته ناگفته نماند که زمان صدور مجوز با توجه به موضوع کتاب تعیین می شود بطور مثال کتابهای دانشگاهی معمولا تا ۴۸ ساعته صادر می شوند. و در نهایت بعد از اینکه کتاب به چاپ رسید چند نسخه از کتاب جهت اعلام وصول در اختیاروزارت ارشاد قرار می گیرد. بعد از این مرحله متن و جلد به مرحله آماده سازی می رسد.

خدمات چاپ کتاب

  1. اخذ مجوز چاپ کتاب
  2. استخراج کتاب از پایان نامه
  3. عقد قرارداد با موسسه
  4. ویراستاری
  5. صفحه آرایی
  6. ترجمه
  7. مشاوره در زمینه چاپ و تألیف کتاب
  8. آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
novinelc انتشارات

مراحل آماده سازی:

  1.  تهیه فیلم و زینک متن وجلد
  2. چاپ متن وجلد
  3. سلفون کشی برای جلد
  4. صحافی
تبدیل پایان نامه به کتاب

چاپ کتاب از پایان نامه

چاپ کتاب از پایان نامه یک کار تخصصی است. امروزه دانشجویان و اساتیدی که سالهای مستمری برای یک موضوع پایان نامه ای تلاش می کنند به دنبال این هستند که کتاب خود از  پایان نامه ای که در دست دارند به چاپ برسانند. قطعا این تلاش با چاپ کتابشان ارزش گذاری می شود.البته این نوع کتابها نیاز به ویراستاری و حتی در برخی قسمت ها نیاز به نگارش داشته و هم چنین باید برای کتاب پیشگفتار و مقدمه نوشته شود. بنابراین این یک کار حرفه ای است که باید توسط یک مجموعه حرفه ای انجام شود.

ویراستاری، صفحه آرایی، طراحی جلد:

ویراستاری، صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب  بسیار گسترده هستند.ویرایش و زیبایی کلمات آنقدر مهم است که با درک مستقیم خواننده در ارتباط است.  و از طرفی صفحه آرایی  و طراحی بر روی جلد در یک کتاب باعث می شود کتاب در اولین نظر خواننده دست یافتنی‌تر باشد و با افکار خواننده هماهنگ می‌شود تا در اولین نگاه کتاب را  برای خواندن انتخاب کند. بنابراین شما باید به یک ویراستار ،  طراح و حتی صفحه آرای  حرفه ای کارتان را بسپارید.

کتاب فوری نو/آوران دانش

ترجمه و چاپ مقالات:

همه شما حتما تا حدودی با کار ترجمه در دانشگاه آشنا شده اید. ترجمه به صورت کلمه به کلمه و یا ترجمه به صورت آزاد صورت می گیرد. برای نوشتن و بعد چاپ مقالات هم نیاز است که وارد سایت های خارجی شد و مقالات را استخراج بعد آنها را ترجمه کرد، بعد ازاین مرحله نوبت به انجام ساختار مقاله  و زمان چاپ می رسد.اینها مراحلی است که زمانبر است.زمان زیادی طول می کشد تا این کار انجام شود.البته می توان این زمان کوتاه شود اگر با افراد باتجربه مشورت کنید، افرادی که مقالات زیادی را   به چاپ رسانده اند.

ترجمه و چاپ مقاله
31 اکتبر, 2019

با ما در تماس باشید

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، نبش جمالزاده جنوبی، پلاک 84، واحد 4

ایمیل: novinelcenter @ gmail .com

سایت: Novinelc.com

تلفن: 66568903-021

تلفن: 66568917-021

موبایل: ۰۹۳۷۹۶۶۴۶۰۸

درباره موسسه

مؤسسه آموزشی نوآوران دانش نوین ساینا با هدف ارتقای سطح علمی و آموزشی دانشجویان و اساتید کشور آغاز به فعالیت نموده و تمرکز خود را بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و کاربردی معطوف نموده است.امیداست با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت حضوری ، مجازی و بسته‌های آموزشی مسیر آموزش و یادگیری در سراسر میهن اسلامی هموار شود.

مدیریت این گروه از شما به خاطر انتخاب خدمات ما و توصیه آن به سایرین، تشکر می‌نماید.

طراحی شده توسط حمید صالحی